Mar 19, 2011

Az úgy volt...

...hogy még 2006. elején elkezdtem gyöngyöt fűzni. Teljesen beleszerettem a dologba, és különösen lenyűgöztek a lámpagyöngyök,a formák, a színek keveredése és kavalkádja. Évek óta kacérkodom a gondolattal, hogy én is szeretnék ilyeneket, sajátkezűleg, magam készíteni, de sose mertem belevágni. 
Aztán a legutóbbi születésnapomra kaptam egy kis, mikróban használható kemencét a páromtól. "Sajnos" nagyon rákaptam a dologra, egész komoly készletet kezdtem üvegekből felhalmozni, no és ötletekből, amiket abban nem lehet megvalósítani. Körülbelül négy hónap alatt "kinőttem" (arról nem beszélve, hogy le is amortizálódott a lelkes próbálkozások közepette :)), így hát némi rágódás és mérlegelés után lett egy "rendes" kemencém. A lelkesedés pedig egyelőre nem hagy alább, sőt, folyton jönnek az újabb és újabb ötletek, győzzem nem elfelejteni... :)
Ezeket a foltosakat is nagyon szeretem csinálni, és tovább kísérletezni velük

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...