Apr 18, 2011

Hétfői tervek :)

Gondoltam, csatlakozom én is Vadjutka mai posztjához, és elkezdek terveket szisztematikusan koholni. 
Egyrészt, amiről ő is ír, hogy tudniillik a csomagolás, már engem is foglalkoztat egy ideje, vannak ötleteim is, de egyelőre csak félmegoldásokig jutottam. Tehát ez egy fontos, megoldandó kérdés, és pont azok merültek fel bennem is szempontként, amiket ő ír: hogy ti. valami rám jellemző csomag legyen, bírja a postával együtt járó strapát, és lehessen használni később is. Úgyhogy ezügyben várom az építő jellegű javaslatokat, ha valakinek van ilyen :) (közben persze én is ügyködöm)
Másrészt az állandó ötleteléssel kell valamit kezdeni: már van egy rajztömböm, amibe szoktam firkantgatni ötleteket, de valahogy rendszerezni kéne ezeket. Ez tehát a kettes számú feladat. 
A hármas számú, és egyelőre most az idő miatt a legfontosabb: marcipántojások és fehércsokidinók készítése, hogy legyen mit keresgélnie a gyereknek a hétvégén :)

A többit meghagyom legközelebbre :)

2 comments:

  1. Ugyehogy a csomagolás az kemény dió? :-)

    ReplyDelete
  2. Hm, kemény dió, nem is rossz ötlet. csak nem férnek bele :) De amúgy igen... (fejvakar)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...