Apr 17, 2011

Wampos gouba

Nnnah, ma csak összejött. El tudtam menni a Wampra, éspluszráadásul át tudtam rohanni a Goubán is. 
Az előbbin szép komótosan slattyogtunk át, egyrészt a nagy tömeg, másrészt D lába miatt. Őszintén szólva vegyes érzéseim vannak a dologgal kapcsolatban, de ennek lehet részben az az oka, hogy más blogokon már olvastam, hogy hogy is működik ez az egész, és nem feltétlenül maradéktalan jó érzéssel töltöttek el az olvasottak. Másrészt utálom a tömeget :D Viszontviszont végre élőben meg tudtam nézni-tapogatni Móró Barbi csodaszép gyöngyeit, köztük a régóta csodált gyönyörű békáit. Úgyhogy kértem is egy olyat, amilyet kitaláltam, hogy szeretnék nekem-magamnak, már csak várnom kell rá :) Vadjutka szintén nagyon szép (nekem legalábbis tetszenek :)) ékszereit is élőben meg tudtam nézni, kétszer is végigtapogattam az asztalát. Egy baj van csak az ékszereivel - hogy magamon nehezen tudom elképzelni őket, pedig egyébként némelyik nagyon tetszik. No de én egyébként nem vagyok ékszerezős, mostanában kezdtem csak el hordani mindenfélét - lehet, hogy ezügyben is "növök" még :) 
Aztán a mindenféle juhsajtok és csípős szószok és pestok végigkóstolása után hazaindultunk, de mivel a villamosig sokat kell menni, és D lassan tudja csak ezt művelni, én elszaladhattam (szó szerint körülbelül) a Gozsdu-udvarba. Hát azt el se tudom mondani, hogy mennyivel sokkal jobban bejött nekem az a bazár, a hangulat, a hely, egyáltalán, az egész. Valahogy sokkal emberközelibb. :) És rosszalkodtam, és beszereztem a harmadik bordó virágocskás tűzzománc franciacsatomat (az első kettő valahol a "tuti" helyen van... de már a második is így lett). És amitől egészen feldobódtam (ha ez még lehetséges volt a békák után :)), beszéltem SzarvasMicivel, úgyhogy szarvasmicis sünim is lesz - igaz, erre is várni kell egy ideig, de nem sietek :) Kár, hogy úgy kellett rohannom, rendesen végig se tudtam tapogatni egy csomó helyen a kínálatot, pedig még sok érdekeset láttam. Sebaj, majd legközelebb nem férfitársasággal megyek ilyen túrára :)
És még egy csomó mindent kihagytam, hogy pontosan mi tetszett, de ennyit már csak ne locsogjak... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...