May 27, 2011

Kísérletek - Experiments

Először jöjjenek az egész jól sikerültek. Hozzá kell tennem, hogy (szerintem) a dróthoz mindig béna voltam, a múltkor az egész készletemet odaadtam Nóri barátnőmnek, mert nekem úgyis minek. :D Aztán most már eluntam, hogy annyi ötletem lenne lógós fülbevalóra, de az akasztó-problematikát nem tudtam még megoldani úgy, hogy meg legyek elégedve teljesen (a ragasztósok nem mindegyik üveghez jók, a beleolvasztósokkal szintén ez a baj. Persze tudom, annyi bajom van :)). Így hát tegnap hirtelen felindulásból vettem egy tekercs ezüstözött drótot, és ezeket követtem el.


First let's see the ones that turned out quite well. I must tell you in advance that I (think that I) have always been clumsy with wire. So a couple of weeks ago I gave all my wires to my friend Nóri after going through my beading stuff, thinkin' that I wouldn't need them anyways :D Then these past few days I got tired of the fact that I have lots and lots of ideas for dangle earrings but could not find a solution for the bail problem. I can't use glue-on bails for every and any glass (mostly for size reasons) and the same goes for fusing a piece of wire into them (I know I'm difficult :)). So yesterday I popped into an arts & crafts store, bought some silver-plated wire and committed these:

Csigabigások / Coils
Hát ez meg hm. Csak azért rakom ide, hogy lehessen mosolyogni :D Első befoglalás-próbálkozás - messze vagyok még VeraNásfától és Kricsár Ancsától, az biztos :D Arra azért büszke vagyok, hogy félúton nem hagytam az egészet a csudába.


Well, and then this one... I'll just show it so that everyone can have a good laugh :D This is my first try of wire-embedding a cabochon. I'm pretty far away from VeraNásfa or Kricsár Ancsa, that ispretty sure :) I'm proud of myself, though, that I didn't just stop halfway through.
Első drótos izé / My first wire thingie
 

3 comments:

  1. Huh, ezek a buborékos üvegeid eleve tetszenek, dróttal megbolondítva meg még jobbak lehetnek, tényleg színesítheted a kíálatodat!
    A drótozás: volt korábban próbálkozásod? Ha nem, ezek nagyon jó elsők! Rengeteg függ a dróttól is, ha hobbiboltos ezüstözöttet vettél, akkor azok elég kemény fajták, én lággyal szoktam dolgozni. Szívesen megmutatom az összejövetelen! :-)

    ReplyDelete
  2. Hát igen, csak nekem egyelőre nincs türelmem a dróthoz. Az igaz, hogy hobbiboltos (mert én nem értek a dróthoz meg annak a beszerzéséhez, nem is jártam utána :S), és teljesen nem úgy hajlik néha, mint azt én szeretném. :( Ha megmutatod, azt nagyon megköszönöm! :)))

    ReplyDelete
  3. (ja, és az nem látszik a képen, de az akasztónál már tényleg hagytam a fenébe :D)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...