Feb 24, 2012

Paletta - Palette

Éppen rendszerelek a kis műhelykuckóban, mert már kezd (?) átláthatatlan lenni a sok mindenféle. Kicsit rendszereztem a fotók között is, és készítettem egy palettát, színes kis pöttyökből, meg buborékosokból. Lehet szemezgetni :) 
(És remélem, a rendszerelés eredményét is meg tudom majd mutatni. Bár vannak még nagy terveim, hogy hogy szeretném kicsit átalakítani a helyet, de ez, azt hiszem, még egy ideig várat magára :))

I am systematically tidying my nook of a studio, rearranging things because it's starting (?) to get a bit errr, chaotic there. I also rearranged a set of pictures and created a palette from my little colourful and bubbly studs. Enjoy :) 
(And I sure hope that I'll be able to show the result of the tidying up tomorrow. Though I have some bigger plans to rearrange the entire workspace but I guess that will have to wait a couple of months... :))

Színorgia - Colorgy

Bohó buborékok - Boho bubbles

4 comments:

  1. de jól néznek ki! nem teszel fel uccsóképnek ilyeneket? amúgy se nagyon lehet szerintem az öt képet rendesen kihasználni....habár te pont ki szoktad :)

    ReplyDelete
  2. köszi :)) igen, már gondoltam rá, csak eddig lusta voltam összerakni :DD ez most készült, még szinte meleg :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...